کد مطلب: 140173
سرپرست تبليغات اسلامي اردل:
استارت پيروزي انقلاب اسلامي از مسجد کليد خورد
تاریخ انتشار : 1395/03/29 22:51:25
نمایش : 1103
سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:استارت پيروزي انقلاب اسلامي ايران از مسجد کليد خورد لذا بايد ظرفيت هاي مسجد را با توجه به نياز جامعه احيا کنيم و نگذاريم حضور جوانان در اين پايگاه ديني کم رنگ شود.














به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام موسي حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در همايش مشترک ائمه جماعات، هيئت امناء، فرماندهان حوزه و پايگاه هاي مقاومت بسيج که در سپاه ناحيه شهرستان اردل برگزار شد بر تعامل و هماهنگي بين فرماندهان بسيج و هيئت امناي مساجد تاکيد کرد و افزود: فرماندهان بسيج، هيئت امناي مساجد و ائمه جماعت رکن اصلي مساجد محسوب مي شوند.

بهرامي اظهار کرد: مساجد خاصيت سازندگي و سوزاندگي دارد به طوري که تمام ناخالصي ها را از بين برده و موجب رشد روح و روان انسان مي شود.
 
وي ضمن اشاره به جايگاه روحانيت در مساجد گفت: روحانيت بايد به‌عنوان محور در مساجد حضورداشته باشند و هيئت امناي مساجد به‌عنوان يار و ياور در اين زمينه با روحاني مساجد همکاري نمايند.

بهرامي با بيان اينکه استارت پيروزي انقلاب اسلامي ايران از مسجد کليد خورد  لذا  بايد ظرفيت هاي مسجد را با توجه به نياز جامعه احيا کنيم و نگذاريم حضور جوانان در اين پايگاه ديني کم رنگ شود افزود: اکنون که دشمن با جنگ نرم به مقابله با اعتقادات و باورهاي مردم آمده است مسجد مي‌تواند محيطي مناسب براي ورود جوانان به جنگ نرم با دشمن باشد لذا فرماندهان بسيج، هيئت امناي مساجد و ائمه جماعت وظيفه‌دارند با برنامه‌ريزي مدون از نيروهاي جوان و نوجوان بسيجي مساجد براي خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان استفاده کنند.

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل بيان کرد: پيوند بسيج با مساجد پيوندي استوار و جاودانه است و متوليان مساجد بايد باتدبير، زمينه حضور هر چه بيشتر جوانان را در مساجد فراهم نمايند.
انتهاي پيام/570ه










 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg